Adekwatnie wytypowana turbosprężarka realnie poszerza kubaturę podstawową motoru. Frontalna struktura turbosprężarki polega na połączonej funkcjonalności koła sprężarki, osi wałka a także elementy turbiny. Pomysłowym rozstrzygnięciem jest turbosprężarka z zaworem upustowym, bowiem wspomniany zawór minimalizuje nadzbyt ekspresowe przemieszczanie się układu klimatyzującego. Po zyskaniu oczekiwanej prędkości możliwych obrotów turbiny dobiega do przemieszczenia się zaworu poprzez kreowane ciśnienie uzupełniania. Ciśnienie to uchyla z kolei podstawowe detale akcesorium mieszczące się po cieplutkiej stronie turbiny.
Konsekwencją tego, jest postępujące ciśnienie spalin, jakie naganiają szczegóły turbosprężarki, które ciągle się minimalizuje, a zupełny rozkład chłodzący nie przewyższa dozwolonej szybkości rotacyjnej. Przed urzeczywistnieniem selekcji właściwej turbosprężarki, koniecznie trzeba wziąć pod koncentrację dwie składowe, przede wszystkim pomniejszenie użycie materiału opałowego oraz powiększenie produktywności, co jest bardzo znaczące w wypadku urządzeń popędzanych materiałem opałowym rodzaju diesel. Jeżeli szczególnie zależy nam na pozyskaniu bezgranicznie wysokich osiągów, godzi się pomyśleć nad scaleniu turbiny dopasowanej do życzeń a także sposobności naszego sprzętu.